Ambacht Service Bureau helpt Museum Vlaardingen met ICT

Op de maatschappelijke beursvloer MATCHMVS in mei maakten het Museum en Ambacht Service Bureau een mooie deal. Ambacht Service Bureau verricht een aantal werkzaamheden t.b.v. het ICT-netwerk en de computers van het Museum Vlaardingen en krijgt in ruil daarvoor een rondleiding voor 4 personen in het Museum.

Inmiddels helpt Kees van der Pot het Museum Vlaardingen al geruime tijd bij allerlei vragen en problemen rond ICT. Wat een ‘kleine service’ zou zijn is uitgegroeid tot een dagdeel per week! Voor Kees is elk probleem met computers een uitdaging en zijn kennis en ervaring maken elk probleem oplosbaar. Kees: ‘Behalve de ICT kant let ik ook op de kosten. Waar ik mogelijkheden zie voor besparing zal ik die ook meteen aankaarten. Tot nu staat de teller ergens bij € 2000,-‘.

Annet van de Vat: 'Ambacht Service Bureau is van onschatbare waarde voor het Museum. Kees verving alle harde schijven waardoor computers weer snel werkten en vervanging met jaren is uitgesteld, leerde ons werken met Office 365 en is altijd stand-by voor vragen'. Een mooi voorbeeld van maatschappelijke betrokkenheid vanuit het bedrijfsleven.

 

Ambacht Service Bureau helpt Museum Vlaardingen met ICT Ambacht Service Bureau helpt Museum Vlaardingen met ICT Ambacht Service Bureau helpt Museum Vlaardingen met ICT

« Terug naar alle verhalen